Lagos, Nigeria

20 april 2017 - Lagos, Nigeria

Plaats: Lagos
Duur vliegreis: ca. 10 uur
Inwoners: ca. 12.000.000 (2014)
Land: Nigeria

Ik zit momenteel in het vliegtuig lekker op m'n laptop een verhaal te schrijven. Ik moet zo'n 10 uur vliegen. Ik ben onderweg naar Lagos en ik heb er best wel veel zin in. Het blijkt daar best wel warm te zijn en ik houd natuurlijk van mooi weer! Ik heb een klein idee wat ik kan verwachten in Lagos. Ik weet wel dat ze heel veel bus stops en metrostations hebben. Dat is heel fijn want dan hoef ik niet steeds de taxi te nemen maar kan ik lekker vlug reizen met de metro. Ik hoor net dat we gaan dalen dus ik moet mijn laptop wegleggen, tot zo! Hèhè, eindelijk staan. Ik heb maar liefst 10 uur gezeten. Ik liep de deur uit en het regende :| Ik keek naar het weer en gelukkig werd het binnen 1 uur weer droog :) Ik heb mijn hotel gevonden. Het heet Golden Tulip Essential. Het ligt echt heel dichtbij de metro. Dat is heel fijn! Ik ga naar het strand want daar wilde ik supergraag naartoe, omdat dat zo mooi is! Later!