Miami, Florida, VS

21 juni 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Het was heel erg leuk in LA, maar het is toch de hoogste tijd om verder te gaan! Let's go!

Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Reisduur: ca. 5 uur
Inwoners: ca. 400.000 (2014)
Klimaat: Subtropisch

Oke, ik ben weer in het volgende land, nou eigenlijk volgende stad, want Miami ligt net als LA ook in de VS. En dit vliegveld is GROOT. Wow. Maar ik ga lekker naar de stad toe, want daar wilde ik heen. Miami vind ik gewoon een supermooie stad. En ik ga naar NASA Space Center! Ja ik heb er heel veel zin in! Het is wel ver weg, maar dat maakt niet uit! Ik ben aangekomen en ik mag meteen mee naar het museum. En hier staan echt hele grote dingen. Wow. Hier staat de Launch Experience, waarschijnlijk zo'n 6D film met bewegende stoelen en alles. Ja hoor, ik had gelijk ;)

En zo meer dingen over de Space Shuttle en astronauten en eigenlijk alles over dit onderwerp. s'Avonds laat ben ik onderweg naar mijn hotel. Ik ga binnenkort ook weer naar Curaçao! Veel heb ik niet meer te vertellen. Doei!