Willemstad, Curaçao

21 juni 2017 - Willemstad, Curaçao

Yo, ik ben er weer! Ik ben weer vertrokken en ik ben onderweg naar Curacao! Ik heb er best wel veel zin in, want ik ben er nog nooit geweest en ik weet ook niet zo heel goed hoe het er daar uit ziet. Dus ik ben benieuwd!

Land: Curaçao
Reisduur: ca. 5 uur
Inwoners: ca. 140.000 (2008)
Klimaat: Tropisch Savanneklimaat.

En ik ben in Curacao aangekomen en het eerste wat me opvalt is dat het daar nu ongeveer 40 graden is. Ja, dat is warm, heel erg warm. Maar laten we daar niet op letten, wat eigenlijk onmogelijk is. Het is hier wel mooi, allemaal gekleurde huizen verderop. En het strand, met de super heldere, blauwe zee. Ik ga even lekker afkoelen in de zee, wat wel enorm koud is, brrr. Maar het is wel lekker vergeleken met die hitte hier in Willemstad.

Het is echt lekker. Waarschijnlijk ga ik de komende dagen alleen maar dit doen ;) Maar ik ga even lekker genieten van de warmte en de zee, want ik ga hierna naar IJsland, daar is het koud. Nou, DOEI!