Auckland, Nieuw-Zeeland

21 juni 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hey! Hier ben ik weer op je beeldscherm ;) Sorry dat ik in mijn vorige verhaal weinig heb geschreven, ik had namelijk weinig tijd en ik was echt supermoe als ik ging slapen. Ik heb wel een stukje geschreven! Maar oke, laten we doorgaan naar het volgende verhaal!

Land: Australië
Reisduur: ca. 16 uur
Inwoners: ca. 1.400.000 (2012
Plaats: Auckland
Klimaat: Zeeklimaat

Nou, ik zit weer eens in de metro van het vliegveld naar mijn hotel. Ik heb best wel veel zin in deze reis, ik heb namelijk geen idee hoe het er hier uitziet en wat ik nog meer zou kunnen doen hier. Ik heb mijn spullen gedropt en ik ben de stad in gegaan. Ik wilde graag naar de Sky Tower, maar die is pas om 9 uur open! Ho, heel even de tijd verzetten ;) Ja, nu duurt het nog maar 30 minuten. Ik dacht al, nog 4 uur?! Heel even vergeten. Als hij geopend is ga ik naar binnen. Maar, ik moest weer eens lang wachten. Als ik in de toren ben, ga ik natuurlijk helemaal naar boven. Maar wat is dit een mooi uitzicht zeg!

Wow! Echt heel erg mooi. Ik wilde ook heel graag de Skywalk doen. Maar dat is straks pas! Ik ga even een (groot) rondje lopen! Ik ben weer terug bij de Sky Tower. Ik heb gelukkig geen hoogtevrees anders kan ik dit natuurlijk niet doen! Voorbeeld:

Ja, heel erg eng dus. MAAR, ik ga het wel doen! Zo, ik ben weer in het hotel en het was echt heel vet! Maar ik ga weer verder naar LA! Doei!